241371

در مراسم تجلیل از بازنشستگان عنوان شد؛ کریم‌نژاد: انتقال تجربه بازنشستگان یک ضرورت است

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: عزیزان بازنشسته، مدیران توانای شرکت تهیه و تولید در دوره‌های مختلف هستند که امیدواریم تجربیات ذی‌قیمت خود را به عرصه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی برای پویایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور انتقال دهند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مراسم تجلیل از بازنشستگان این شرکت عنوان کرد: عزیزان بازنشسته خدمات بزرگی به این کشور کرده و تلاش کرده‌اند در عرصه‌های مختلف در همکاری با همکاران خود موفقیت‌های روز افزون و افزایش تولید را رقم بزنند.

مدیرعامل ایمپاسکو تصریح کرد: کار در عرصه‌های معدنی به خصوص معادن زغال‌سنگ بسیار سخت و طاقت فرساست و افرادی که در چنین زمینه‌هایی فعالیت می‌کنند باید توانمندی خاص و نبوغ فکری در تصمیم‌گیری سریع داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم همکاران فعلی ما از این پتانسیل موجود و تجارب ذی‌قیمت که عزیزان بازنشسته دارند، برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در محل سالن اجتماعات شرکت و با حضور تعدادی از بازنشستگان برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید