229393

برگزاری جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک

دنیای معدن: جلسه بررسی روند تولید صبح و عصر امروز سه شنبه 19 بهمن ماه 1400 در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دو مجتمع برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن،‌ جلسه تولید مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک به صورت جداگانه در دو نوبت صبح و عصر با حضور مدیر عامل شرکت مس، «حسین احمدی» عضو هیات مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، «بهروز رحمتی» معاون توسعه‌ و اکتشافات، «محمدجواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، «حسین ابراهیمی نسب» مدیر مجتمع مس شهربابک در سالن اجتماعات معاونت بهره‌برداری سرچشمه و سالن دکتر نیازمند کارخانه ذوب خاتون‌آباد به منظور بررسی شرایط تولیدی از ابتدای سال تا کنون برگزار شد.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت مس و هیئت همراه  جلساتی را با مدیران مربوط در امور ذوب و پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه برگزار نمودند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

گفتنی است در جلسه تولید مجتمع مس شهربابک،  مدیر این مجتمع تندیس نقره جایزه ملی مدیریت پروژه توسعه ذوب خاتون‌آباد را که در دهمین دوره جایزه مدیریت پروژه ایران کسب شده بود را به پاس تلاش‌های صادقانه، درایت و مدیریت دقیق مدیرعامل شرکت مس به دکتر اردشیر سعدمحمدی اهدا کرد.  

جلسات تولید در مجتمع مس شهر بابک و سرچشمه با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی به منظور سرعت بخشیدن به روند تولید بصورت دوره‌ای و منظم برگزار می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید