241222

مجری مرکز نوآوری و فناوری معدن و صنایع معدنی در رویداد "دایان۵" مطرح کرد:

معدنکاری نوین، از پایه های انقلاب صنعتی چهارم است

دنیای معدن: مجید وفایی فرد مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)، معدنکاری نوین را یکی از پایه های انقلاب صنعتی چهارم ذکر کرد.

به گزارش دنیای معدن از ایمیدرو، وفایی فرد که امروز در رویداد همرسانی "دایان5" سخن می گفت، تصریح کرد: امروزه تصمیم گیری ها بر مبنای داده ها، انجام می شود و این داده ها از ابتدای فعالیت زمین شناسی و زنجیره معدن مورد استفاده قرار می گیرد و سپس در اینترنت اشیاء و هوشمندسازی معادن نقش موثری ایفا می کند.

 

مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی، ابراز امیدواری کرد که رویدادهای دایان، سبب اتصال و همرسانی ایده های نوآروانه معدن و صنایع معدنی با بخش صنعت و حوزه مصرف شود.

وفایی فرد درباره جایگاه مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی، اظهار داشت: در ایمینو نقش رگولاتوری برای استارت آپ ها و نوآوری داریم.

به گفته وی، جلب و جذب ایده های کاربردی و اتصال آن ها به صنایع معدنی به ویژه صنایع بزرگ از اهداف اصلی ما در طرح زیست بوم نوآوری معادن و صنایع معدنی است.

فراخوان اینوماین4 به زودی

مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)، در بخش دیگری از سخنانش خبر داد که به زودی فراخوان جشنواره "اینوماین4" اعلام می شود. وفایی فرد افزود: این رویداد با همکاری دانشگاه ها و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار خواهد شد و ایده های نوآورانه حوزه معدن و صنایع معدنی را در قالب یک جشنواره ارایه می دهد.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی در معادن و صنایع معدنی با تکیه بر نسل چهارم تکنولوژی، از محورهای فراخوان خواهد بود.

نسل4 صنعت و اقدامات ایمیدرو

وفایی فرد همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات ایمیدرو برای ورود به نسل چهارم صنعت، گفت: از ابتدای امسال ایمیدرو به طور عملی وارد این فعالیت ها شد تا مسیر هوشمندسازی در بخش معدن و صنایع معدنی هموار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید