238200

رئیس سازمان صمت اعلام کرد

بهره‌برداری از پنجاه و پنجمین کارخانه صنایع معدنی در جنوب کرمان، در آینده نزدیک

دنیای معدن- رئیس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: کارخانه فرآوری مس مطاع با سرمایه گذاری 4000 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش دنیای معدن، مسلم مروجی فرد امروز دوم آبان ماه در حاشیه بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از محل اجرای کارخانه فرآوری مس در روستای مطاع از توابع بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت ظرفیت صنایع معدنی را در ایجاد اشتغال مثبت ارزیابی کرد و بهره برداری از این طرح را در راستای تحول اقتصادی منطقه نوید داد.

 وی با بیان اینکه این کارخانه پنجاه و پنجمین کارخانه صنایع معدنی احداث شده در جنوب کرمان خواهد بود، افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین" نام گذاری شده است؛ احداث این کارخانه به اشتغال جوانان، توسعه و پیشرفت جنوب کرمان کمک شایانی خواهد کرد.

مروجی این طرح را بزرگترین کارخانه فرآوری مس در جنوب کرمان عنوان کرد و گفت: کارخانه فرآوری مس مطاع با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد ریال و زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان توسعه در بخش اشتغال و اقتصاد را مستلزم اجرای طرح های معدنی دانست و اظهار کرد: در جنوب کرمان  ۵۵ جواز کارخانه صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۸۵۳۶ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵۶۹ نفر صادر شده که این کارخانه های صنایع معدنی باعث ایجاد تحولی بزرگ در جنوب کرمان خواهند شد.

مروجی فرد خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و رایزنی های انجام شده با سرمایه گذاران بزرگ کشور، در دولت مردمی آیت الله رئیسی، محرومیت و بیکاری از چهره جنوب کرمان با احداث کارخانه های متعدد صنعتی و معدنی زدوده خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید