238190

لزوم تخصیص و تامین آب برای معادن جنوب دامغان

دنیای معدن: نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به ظرفیت بالای بخش معدن در این شهرستان و به خصوص در کویر جنوبی دامغان خواستار تامین آب مورد نیاز برای فعال‌سازی این معادن شد.

به گزارش دنیای معدن، علی‌اکبر علیزاده دوم آبان‌ماه در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: انسجام و هماهنگی مطلوبی بین ادارات شهرستان دامغان برای برنامه‌ریزی در حوزه صنعت برقرار است.

این نماینده اصولگرا با اشاره به تلاش های مسوولان برای استقرار واحدهای بیشتر در بخش صنعت این شهرستان افزود: قدردان اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به ویژه تامین آب در بخش صنعت هستیم.

وی با اشاره به چالش آب در بخش صنعت، تاکید کرد: باید با توجه به فناوری‌های نوین، صنایع کم آب‌بر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان مستقر شوند.

وی از تلاش برای رفع بخشی از معضل کم آبی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تخصیص و تامین آب برای معادن جنوب دامغان به‌منطور رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای جوانان  پیگیری شد.

علیزاده به لزوم مدیریت مصرف آب در بخش صنعت به عنوان یک ضرورت نام برد و خاطرنشان کرد: باید منابع آبی موجود با هدف مدیریت این منابع سامان‌دهی شود.

نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعبیه مشوق هایی برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاران بیان کرد: از متقاضیان سرمایه‌گذاری برای احداث شهرک خصوصی حمایت شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید