237525

با حضور وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو صورت گرفت:

آغاز عملیات اجرایی پروژه باند دوم محور لامرد - خنج

دنیای معدن: عملیات اجرایی پروژه احداث باند دوم محور لامرد - خنج (حدفاصل فرودگاه بین المللی لامرد تا تونل شهید باقری) به طول ۹.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان، امروز با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو آغاز شد.

به گزارش دنیای معدن، پروژه احداث باند دوم محور لامرد خنج (حدفاصل فرودگاه بین المللی لامرد تا تونل شهید باقری) از پروژه های اجرایی ایمیدرو است که در قالب طرح ایجاد زیربناهای صنایع بزرگ و با مشارکت ۵۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی در مدت زمان ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

در آیین شروع عملیات اجرایی این طرح، جعفری معاون وزیر صمت و رییس ایمیدرو، موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، دیو دیده مجری طرح های زیربنایی ایمیدرو و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور. داشتند.

ایمیدرو در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی همواره پیشقدم بوده و با ایفای نقش کلیدی در به سرانجام رساندن پروژه های اساسی به وظایف خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی عمل کرده است.

اثرات اجرای طرح

با توجه به بار ترافیکی حاصل از تردد خودروهای سنگین در این محور، با اجرای این پروژه حیاتی شاهد کاهش تصادفات و خطرات ناشی از حجم ترافیک خودروها خواهیم بود.

ایمیدرو در حال حاضر در بستر عمل به مسؤولیت های اجتماعی، در احداث آزاد راه لامرد - پارسیان با طول تقریبی ۵۰ کیلومتر مشارکت دارد. بزرگراه فوق حلقه اتصال دو منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد در استان فارس و پارسیان در استان هرمزگان است که در صادرات محصول و واردات تجهیزات و مواد اولیه نقش تعیین کننده ای دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید