236890

۱۰ سرمایه‌‌‌پذیر برگزیده « معدنکاری دیجیتال»

دنیای معدن: اسامی ۱۰ طرح برگزیده شرکت‌کننده در همایش معدنکاری دیجیتال، ۱۵ شهریور اعلام می‌شود.

 به گزارش دنیای معدن، غلامحسین محمدی، رئیس خانه خلاق و نوآوری «دنیای‌اقتصاد» اعلام کرد: در پی انتشار فراخوان جذب ایده و استارت‌آپ در حوزه معدنکاری دیجیتال، بیش از ۱۰۰ طرح برای دبیرخانه همایش ارسال شد. وی افزود: پس از ارزیابی طرح‌‌‌ها، ۳۰ شرکت استارت‌آپی و دانش‌‌‌بنیان به مرحله ارزیابی و برای شرکت در جلسه داوری به دور انتخابی راه یافتند. محمدی تشریح کرد: داوری این گروه‌‌‌ها ۱۵ شهریورماه در رویداد اکووست (پیش رویداد نوآوری و فناوری همایش معدنکاری دیجیتال ۲۰۲۲) انجام خواهد شد که در این مراسم ۳۰ کسب و کار نوآور و دانش‌‌‌بنیان در معدنکاری دیجیتال معرفی می‌شود.

وی افزود: تیم‌‌‌هایی که به این دوره راه یافته‌‌‌اند از بسته حمایتی شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان توسط همکاران همایش بهره‌‌‌مند می‌‌‌شوند که شامل فضای کار اشتراکی، تسهیلات، آزمایشگاه و... می‌شود.

رئیس خانه خلاق و نوآوری «دنیای‌اقتصاد» در پایان گفت: در انتهای این برنامه پس از داوری و ارزیابی طرح‌‌‌ها، اسامی ۱۰ طرح برگزیده جهت شرکت در همایش معدنکاری دیجیتال ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۲ شهریور اعلام خواهد شد. در فرآیند ارزیابی و حمایت از این شرکت‌ها، علاوه بر خانه خلاق و نوآوری «دنیای‌اقتصاد» مجموعه‌‌‌های ۱۰۰ استارت‌آپ، سلیم، یونیدرو و ایمیدرو همکاری کرده‌‌‌اند. گفتنی است هوش مصنوعی، اندازه‌‌‌گیری و تست، یکپارچه‌‌‌سازی فرآیندها، زیرساخت‌‌‌های معدن‌‌‌کاری دیجیتال، تحول دیجیتال در نظارت بر ایمنی معدن، اینترنت اشیا در فرآیندهای نمونه‌‌‌برداری و تحول دیجیتال در تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین‌‌‌آلات محور اصلی این ایده‌‌‌ها بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید