236748

نماینده نطنز، بادرود و بخش قمصر در مجلس:

فعالیت معادن در مناطق جوشقان و کامو نگران کننده است

دنیای معدن- نماینده نطنز، بادرود و بخش قمصر کاشان گفت: مردم جوشقان و کامو در مورد فعالیت معادن در این مناطق نگرانی جدی دارند.

به گزارش دنیای معدن، رحمت الله فیروزی پور در حاشیه سفر به شهرستان کاشان در گفت و گویی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: خدمت به مردم بسیار لذت آفرین است و از این رو دولتمردان باید قدر این نعمت را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید با تلاش و کار جهادی رضایتمندی مردم را فراهم کنیم، ابراز داشت: وضعیت معیشت و اقتصادی مردم یکی از مهمترین دغدغه های دولتمردان دولت سیزدهم است که تمام تلاش خود را برای رفع این دغدغه ها انجام می دهند.

نماینده مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر با اشاره به فعالیت برخی از معادن در بخش جوشقان و کامو تصریح کرد: مردم و مسئولان محلی این مناطق در مورد فعالیت معادن نگرانی جدی دارند.

وی با اشاره به اینکه انتظار بر این است که رضایت مردم به عنوان اولویت اول تصمیم گیرندگان مدنظر قرار بگیرد، گفت: از این رو لازم است به منظور رضایتمندی مردم اقدامات لازم از طرف مدیران و مسئولین مربوطه انجام شود.

فیروزی پور با بیان اینکه مدیریت عالی کشور و استان باید در مورد این موضوع ورود پیدا کنند، افزود: امیدواریم با اتخاذ تصمیماتی که رضایت مردم را در پی داشته باشد این نگرانی ها برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات بهداشتی و سلامت مردم منطقه جوشقان و کامو تاکید کرد: ما خواستار ارتقای مجموعه بهداشتی منطقه هستیم تا زمینه برای تأمین نیروی انسانی و ارتقای خدمات سلامت مردم منطقه فراهم شود.

نماینده مردم نطنز، بادرود و بخش قمصر با اشاره خاطرنشان کرد: از مدیران و مسئولین ادارات و بخش های مختلف خدماتی و اجرایی شهرستان کاشان تقاضامندیم برای رفع مشکلات مردم دو شهر جوشقان قالی، کامو و چوگان و دیگر روستاهای بخش قمصر حضور میدانی داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید