235528

نماینده خلخال در مجلس:

صنایع فرآوری تولیدات و محصولات معدنی در خلخال ایجاد می‌شود

دنیای معدن: نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع فرآوری تولیدات و محصولات معدنی بر اساس قول مساعد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خلخال ایجاد می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، سید غنی نظری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور از پهنه معدنی روستای کمر اظهار کرد: صنایع فرآوری تولیدات و محصولات معدنی براساس قول مساعد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خلخال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این کار می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال بخش بزرگی از بیکاران منطقه باشد، ادامه داد: هیچ محدودیتی برای تأمین منابع مورد نیاز مطالعات اکتشافی در جنوب استان اردبیل نداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان می‌تواند زمینه ساز مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن فلزی این شهرستان و به کارگیری از ظرفیت‌های معدنی منطقه باشد.

نظری بیان کرد: امروز بزرگترین مشکل خلخال بحث خام‌فروشی محصولات معدنی شهرستان است که جز تخریب سطح آسفالت راه‌ها عایدی برای مردم شهرستان نداشته است.

وی همچنین گفت: امیدواریم اداره صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با توجه به آسیب‌های وارده از محل فعالیت‌های کارگاه‌های تولید شن و ماسه دانه بندی شده در خلخال به مصوبه شورای تأمین شهرستان پایبند بوده و مجوز جدیدی را حتی به بهانه اقدامات سال‌های گذشته متقاضیان راه اندازی این کارگاه‌ها صادر نکند./مهر

 

دیدگاهتان را بنویسید