235139

برگزاری نشست مدیران آی تی شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو با محور تحول دیجیتال

دنیای معدن:نشست مدیران بخش آی تی شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو به منظور بررسی مقوله‌های مختلف تحول دیجیتال با میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در تهران برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در این جلسه در مورد مسیر حرکت شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو در جهت تحول و حرکت به سمت تحول دیجیتال مباحث مختلفی مطرح شد و درباره نقشه راه مشخصی برای رسیدن به این هدف بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

در  این گردهمایی اهداف کلان ایمیدرو در جهت طراحی و ترسیم یک بسته سیاستی به منظور تحول دیجیتال و نحوه رسیدن به اهداف لازم در این مسیر  برای مدیران بخش‌های فناوری زیرمجموعه این نهاد تشریح شد.

در این نشست کلیات این پروژه و چشم انداز سازمان ایمیدرو برای اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت و نقش این سازمان در سیاستگذاری و رهبری این پروژه بیان شد و مدل‌های بلوغ سازمانی در سطوح مختلف و نحوه ارزیابی آن در شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو مورد بررسی مدیران قرار گرفت.

در این جلسه تخصصی هفت لایه تحول دیجیتال شامل زیرساخت، رهبری، فرآیند، سازمان و ساختار، مدل درآمدی، فرهنگ و مشتری برای مدیران محترم تشریح شد و عوامل کلیدی در موفقیت و عدم موفقیت تحول دیجیتال مورد بررسی جدی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی تمامی مدیران به نقش تحول دیجیتال به عنوان پنجره‌ی فرصت تاکید کردند و بیان داشتند که باید به صورت کند یا تند در این مسیر حرکت کنند چرا که گریزی ازاین مقوله وجود ندارد و باید در رقابتی که در حوزه کسب و کاروجود دارد از این روش بهره برد.

لازم به ذکر است در این جلسه همچنین تاکید شد فرصت حضور، فعالیت و حرکت در حوزه تحول دیجیتال محدود است، از این رو شرکت‌هایی که دراین مسیر تحول گام بردارند بدون شک در صنعت خود موفق و پیشرو خواهند بود.

تاکید بر نقش مدیران ارشد به عنوان ارکان کلیدی در تحول دیجیتال از دیگر موضوعات مهم این نشست بود و به این نکته اشاره شد که مدیران ارشد می توانند با رهنمودهای خود در جهت همگرایی دو بخش آی تی و اوتی و اجرای روش‌های امن‌سازی این دوبخش گره های کور این تحول را باز کنند و مسیر جدیدی را در این عرصه رقم بزنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید