234745

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی: دولت‌ها سایه شان را از سر اقتصاد کم کنند

دنیای معدن: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین توصیه ای که می تو آن به دولت‌ها داشت، سایه شان را از سر اقتصاد کم کنند ، زیرا دولت های پیشین در حوزه اقتصاد موفق نبودند.

IMG-20220626-WA0022

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، شهباز حسن پور روز یکشنبه در آیین افتتاحیه ی مجموعه های نوآوری و صنایع خلاق آمپر و نوین ارزش افزود: امروز ۸۰  درصد اقتصاد کشور در اختیار شرکت های دولتی و خصولتی است و در واقع می توان گفت، دولت‌ها رقیب بخش خصوصی محسوب می شوند. 

وی اضافه کرد: راه نجات کشور در واگذاری اختیارات به بخش خصوصی است و دولت کار نظارتی خود را انجام دهد و تجربه کشورهای پیشرفته گویای این مهم است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،  پیرامون عملکرد خودروسازان نیز گفت: آنچه مسلم است،  اینکه خودروسازان کارهایی انجام داده اند، اما چون زیر سایه دولت بوده اند ، نتوانسته اند بازار رقابتی مناسبی را فراهم سازند و انتظار ات مردم را هم برآورند.

وی ابراز امیدواری کرد: مجلس در قالب هفتمین برنامه توسعه کشور ، از دولت اختیارات را بگیرد و انتظار می رود متخصصان،  صاحب نظران و فعالان اقتصادی در تنظیم محتوا به نمایندگان مجلس کمک کنند.

IMG-20220626-WA0020

حسن پور افزود: می توانیم در بخش خودرو سازی به توانمندیها، داشته ها، جوانها، کارافرینان و پیشکسوتان اعتماد کنیم و این مهم در پرتو فعل خواستن می تواند ، عینیت پیدا کند.

گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش از حدود ۱۴ سال قیل شروع به فعالیت کرده و در زمینه های مختلف بویژه معادن و صنایع معدنی مشغول است.

این مجموعه ۱۰۰ درصد خصوصی در حال اجرا و بهره برداری از پروزه های بزرگ در زنجیره فولاد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید