234678

معدنی ها در معاملات هفتگی پیشتاز شدند

دنیای معدن: فولاد خوزستان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو ۳ شرکت برتر هفته منتهی به ۳ تیر از لحاظ ارزش فروش بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش دنیای معدن، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را در هفته منتهی به ۳ تیر براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد.

جزییات رتبه بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد خوزستان با ثبت معامله ۱۰۴ هزار و ۷۴۰ تن شمش بلوم و تختال C به ارزش نزدیک به ۱۵۵۲ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد. ملی صنایع مس ایران با فروش ۴ هزار و ۵۸۰ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش بیش از ۱۱۸۱ میلیارد تومان، دوم شد و این جایگاه را حفظ کرد. معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۶۵ هزار تن شمش بلوم به ارزش بیش از ۹۳۱ میلیارد تومان سوم شد. آهن و فولاد ارفع با ثبت معامله ۴۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان در جایگاه چهارم قرار گرفت. پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۴ هزار و ۲۶۸ تن پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک به ۴۷۶ میلیارد تومان پنجم شد. معدنی و صنعتی گل گهر ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن را به ارزش ۳۴۳ میلیارد تومان فروخت و ششم شد. ذوب آهن اصفهان با فروش ۲۱ هزار و ۲۲۶ تن شمش بلوم، میلگرد، تیرآهن، آهن اسفنجی و بنزن به ارزش حدود ۳۳۲ میلیارد تومان هفتم شد. مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد با فروش ۲۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش ۲۸۵ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت. فولاد کاوه جنوب کیش با ثبت معامله ۲۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش نزدیک به ۲۶۲ میلیارد تومان، نهم شد. پتروشیمی بندر امام با فروش ۷ هزار و ۸۱۵ تن پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن سبک و سنگین، زایلین، بنزن و استایرن بوتادین به ارزش بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان در جایگاه دهم قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید