231672

رشد ۲۵۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان

دنیای معدن: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رشد ۲۵۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در سال گذشته خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، ناصر فغفوری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته شاهد رشد ۲۵۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان بودیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بخش معدن در سال گذشته، اظهار کرد: با وصول بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان حقوق دولتی در سال گذشته، میزان حقوق دولتی دریافت شده از معادن استان نسبت به سال ۱۳۹۹ از رشد ۲۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

این مسئول از فعال‌سازی معادن غیرفعال استان خبر داد و افزود: در سال گذشته شاهد فعال‌سازی ۲۵ معدن غیر فعال و تعیین و تکلیف ۲۰ معدن غیرفعال در استان بودیم، همچنین ۱۵ پروانه بهره‌برداری، ۲۳ گواهی کشف و ۲۱ پروانه اکتشاف معادن صادر شده و ۳۰۳ محدوده معدنی و اکتشافی با برگزاری مزایده تعیین تکلیف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اخذ مصوبه موافقت هیئت ماده ۲۴ مکرر در خصوص محدوده‌های امیدبخش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، واگذاری تهیه نقشه زمین‌شناسی سهرورد از طریق مناقصه و اجرای بهسازی معادن منطقه خراسانلو و برگزاری مناقصه جاده پری – میانج را از دیگر اقدامات قابل توجه در بخش معدن استان در سال گذشته عنوان کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید