231312

پیام مدیرعامل ایمپاسکو به مناسبت سال نو

دنیای معدن: امیرعلی طاهرزاده؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت. متن پیام

به شرح ذیل می باشد:

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست.خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه خانواده بزرگ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر، به رغم تحریم ها و پاندمی کرونا موفق به عملکرد مناسب عملیات اکتشاف در بسیاری از پهنه ها و پروانه های اکتشافی بالاخص در نواحی کمتر برخوردار، استخراج  بالغ بر ۶۰ میلیون تن انواع ماده معدنی از معادن تحت پوشش و مرتبط و بالتبع آن رشد مجموع تولید انواع محصولات معدنی، اقدامات موثر در پیشبرد طرح های توسعه و جذب بالغ بر  ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش توانمند داخلی در مجتمع های تابعه ایمپاسکو شدیم.

همه این دستاوردها یک ره آورد جدید و آینده ای روشن را پیش رو قرار داده است که با تلاش جمعی و همگرایی همدلانه بتوانیم قابلیت سرمایه های مادی، معنوی و انسانی را برای برداشتن گام های بلند در سال جدید، بیشتر و بهتر مهیا کنیم.

اینجانب ضـمن قدردانی از  زحمات و تلاش های تمامی عزیزان، با تبریک عید  نوروز و آرزوی سرافرازی برای همه همکاران، ذینفعان و خانواده محـترمشان ، امیدوارم با تـلاش و همدلی بیش از  پیش بتوانیم  سالی سرشار از موفقیت و سربلندی  برای کشور عزیزمان  به ارمغان آورده و آن را در برگ پرافتخار تاریخ شرکت ثـبت نماییم.

امیرعلی طاهرزاده

مدیرعامل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید