230820

کشف 18 تن سنگ معدن غیرمجاز در اسفراین

دنیای معدن: فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی حامل 17 تن و 745 کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 419 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، صبح امروز سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف ۱۸ تن سنگ معدن غیرمجاز در روستای «سست» این شهرستان اظهارکرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن مأموران یگان امداد در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی در کمربندی حامل سنگ معدن غیرمجاز روستای سست شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران، خودرو مذکور را توقیف نمودند، گفت: در بازرسی از این تریلی مقدار ۱۷ تن و ۷۴۵ کیلوگرم سنگ معدن غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه در این رابطه راننده تریلی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

وی بابیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد که از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید