230385

در جلسه کمیته بومی سازی ایمیدرو و انجمن فولاد مطرح شد؛

اتصال سامانه جامع بومی سازی ایمیدرو و بانک شرکت های دانش بنیان

دنیای معدن: دبیر کارگروه تولید بار اول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری برای ایجاد ارتباط بین سامانه جامع بومی سازی ایمیدرو و بانک شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، جلسه کمیته بومی سازی ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با حضور سید حمزه حسنی، دبیر کارگروه تولید بار اول معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه که شرکت های فولادی و معدنی، مدیر محصول سامانه کارلینک (سامانه بومی سازی) و مدیر میز صنعت و معدن اندیشکده کوثر منطقه نوآوری شریف نیز حضور داشتند، مسائل و موارد مربوط به تولید بار اول مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حسنی اعلام کرد: ارتباطات‌ و همکاری های سازمان یافته ای بین دو مجموعه برقرار خواهد شد.هم چنین در نظر داریم با همفکری و دستیابی به یک مدل، لینک ارتباطی بین سامانه بومی سازی ایمیدرو و بانک شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شود.

دبیر کارگروه تولید بار اول از آمادگی این کارگروه برای انجام کمک و حمایت های همه جانبه از شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد.

یونسیان نیز با اظهار خرسندی از انجام بسیاری از پروژه های بومی سازی شرکت ها برای اولین بار در کشور،گفت: این پروژه ها با همت، تلاش، تقویت خودباوری و اعتماد به مهندسان و نخبگان داخلی، بومی سازی شده و اکنون مسیر بومی سازی در کشور از ساخت قطعات و تجهیزات به سمت طراحی، مهندسی و کسب دانش فنی در حرکت است و افق روشنی در حوزه بومی سازی در کشور وجود دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید