228524

جعفری به مناسبت روز زن و مادر؛

نقش بانوان در توسعه ایمیدرو جدی است

دنیای معدن: رئیس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر نقش توسعه منابع انسانی در استراتژی های این سازمان، اعلام کرد: نقش بانوان در توسعه ایمیدرو جدی و از اهمیت برخوردار است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایمیدرو، وجیه ا... جعفری در مراسم تقدیر از کارکنان زن این سازمان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (ص)، اظهار داشت: ایمیدرو جایگاه قابل توجهی در اقتصاد دارد و با توجه به ذخایر غنی و امکان ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال، می تواند تاثیرگذاری بالایی در توسعه اقتصاد ایفا کند.

وی افزود: در این میان، بانوان کارمند در کنار نقش پراهمیتی که در زندگی روزمره همه ما دارند، می توانند در توسعه سازمانی و کشور نقش آفرینی کنند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به موضوع «تقویت منابع انسانی» به عنوان یکی از استراتژی های ایمیدرو، گفت: بدون شک، توسعه و پیشبرد سازمان نیازمند توجه به منابع انسانی است و در صورت توانمند نبودن این حوزه، ساختار مدیریتی، افول سازمان را تجربه خواهد کرد.

وی ادامه داد: براساس این استراتژی، جلسات مختلفی با کارکنان برگزار شده و دغدغه های پیش روی آنها و از جمله بانوان را گروه بندی کرده ایم. اکنون در حال بررسی این نیازها در کمیته منابع انسانی هستیم تا نسبت به رفع مواردی که قانون اجازه می دهد، اقدام کنیم.

استعدادیابی و ارزیابی کارمندان زن

جعفری با بیان اینکه ارتقای واقعی کارکنان، جابجایی سمت نیست بلکه میزان نفوذ عملکرد افراد در کار است، تصریح کرد: با توجه به نقش بانوان در توسعه سازمانی، همواره تلاش کرده ایم از توانمندی همکاران خانم استفاده کنیم.

وی افزود: اکنون موضوع استعدادیابی و ارزیابی توانمندی های همکاران خانم را برای استفاده بهتر از ظرفیت آنها در بخش های مختلف آغاز کرده ایم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید