228439

با حضور رییس هیات عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو؛

نشست بررسی استراتژی و اهداف ایمیدرو برگزار شد

دنیای معدن: نشست بررسی استراتژی و اهداف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با حضور معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، رییس هیات عامل ایمیدرو در این نشست که با محوریت بررسی و تدوین چشم انداز سازمان فوق برگزار شد؛ رییس هیات عامل ایمیدرو بر تشکیل تیم استراتژی به منظور تعیین و پایش برنامه های بلندمدت سازمان تاکید کرد.

وجیه الله جعفری برگزاری جلسات هم اندیشی از سطوح کارشناسی تا مدیریتی برای تحقق اهداف را مهم خواند و بر تقویت حلقه تکنولوژی و فناوری در جهت حمایت از جریان نخبگان ایده پرداز، تاکید کرد.

photo_2022-01-22_16-42-06

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تقویت نیروی انسانی و منابع مالی برای جهت دهی درست ماموریت های سازمانی را مهم خواند.

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران ایمیدرو ضمن بیان نقطه نظرات کارشناسی در تعیین استراتژی و تاکتیک های سازمان فوق، بر این موضوع اتفاق نظر داشتند که ایمیدرو ماموریت ها و اهداف خود را با اتکا به تجربه، دانش فنی و تخصص موجود دنبال خواهد کرد.

این گزارش می افزاید، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، ایمیدرو تا سال 1404 توسعه دهنده، توانمندساز، تقویت کننده، یکپارچه ساز و تسهیلگر حوزه معدن و صنایع معدنی خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید