225976

معاون وزیر صنعت: تکنولوژی حوزه های معدنی قم توسعه یابد

دنیای معدن: معاون معادن و فراوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تمرکز بر توسعه تکنولوژی حوزه های معدنی قم و لزوم بهره مندی از مشورت های نخبگانی فعالان معدنی این استان ضروری است.

به گزارش دنیای معدن، رضا محتشمی پور در سفر به قم در دیدار با سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم درباره مهمترین مسایل و مشکل های معادن و ظرفیت های معادن استان و عناصر معدنی دریاچه نمک بحث و تبادل نظر کرد.

معاون وزیر صمت در نشست مشترک با کارکنان حوزه معدن سازمان صمت قم حضور پیدا کرد، که محمود سیجانی رئیس سازمان صمت قم مهمترین اقدام های عملکرد بخش معدنی استان را مطرح کرد و اظهار داشت: کمبود نیروی تحصیل کرده و تخصصی معدنی بارزترین مشکل استان می باشد و قوانین مازاد دست پاگیر حوزه معدن بزرگترین مشکل سرمایه گذاری در بخش معدن است.

آخرین برنامه محتشمی پور در استان بازدید از معدن منگنز و برگزاری جلسه با انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی معدنی و مدیران واحدهای تولیدی صنایع معدنی در محل معدن منگنز ونارچ قم بود.

در جلسه با انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی معدنی و مدیران واحدهای تولیدی صنایع معدن، مدیران بخش خصوصی مشکل ها و درخواست های خود را مطرح، و مقرر شد از خام فروشی منابع معدنی خودداری و برای فرآوری عناصر و منابع معدنی تلاش کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید