250773

منادی: همه معلمان غیر رسمی مشمول طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شوند

دنیای معدن: علیرضا منادی سفیدان با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان در نشست دیروز (یکشنبه ۸ بهمن) صحن علنی نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: خوشبختانه با رأی بالایی در صحن علنی ایرادات شورای نگهبان برطرف شد.

به گزارش دنیای معدن، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در طرح ساماندهی نیرو‌هایی که با پیمانکاری شرکت‌های دولتی رابطه قراردادی داشتند به صورت مستقیم با دولت قرارداد منعقد خواهند کرد و دست واسطه‌ها کوتاه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تأکیدی که در جلسه علنی داشتیم، نایب رئیس اول مجلس و رئیس جلسه پیش از رأی گیری برای این طرح عنوان کرد که تمامی گروه‌های معلمان غیر رسمی شاغل در آموزش و پرورش یعنی معلمان خرید خدمات آموزشی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، برون سپار‌ها و پیش دبستانی‌ها مشمول قانون می‌شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه این نکته را رئیس جلسه پیش از رأی گیری عنوان کرده و در مشروح مذاکرات صحن علنی مجلس نیز ثبت شده، این عزیزان نیز باید در آیین نامه اجرایی مربوطه به قانون پس از تأیید شورای نگهبان دیده شوند و این معلمان زحمتکش نیز پس از سال‌ها زحمت که عمر و جوانی خود را در مسیر آموزش و پرورش گذاشته اند، تبدیل وضعیت خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید