249793

ارکانی: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حتما باید سال آینده اجرایی شود

دنیای معدن: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حتما باید سال آینده اجرایی شود.

به گزارش دنیای معدن از ایسنا، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۹ صحن مجلس در تذکری تاکید کرد: گرانی و تورم مواد غذایی، لبنیات و مرغ و گوشت مردم را دچار مشکل کرده است و ان شاءالله دولت و رئیس جمهوری محترم در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزارت آموزش و پرورش خواستار پرداخت ۳ ماه از حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس و خدمتگزاران مدارس که  به تعویق افتاده است شد و گفت: امنیت شغلی این عزیزان با استخدام در این وزارت‌خانه تامین می‌شود.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار کرد: از وزارت بهداشت تقاضا داریم فوق‌العاده خاص پرستاران و نظام سلامت هر چه زودتر عملیاتی کند.

 ارکانی خواستار افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح در سپاه، اتش، نیروی انتظامی و مرزبانی شد و تاکید کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حتما باید سال آینده اجرایی شود و با توجه به اینکه افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان در برابر تورم ۴۵ درصدی به معنای کوچک شدن سفره بازنشستگان محسوب می‌شود، ان شاءالله کمیسیون تلفیق این موضوع را اصلاح کند. همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان معلم و فرهنگی نیز بیش از یک سال است که پرداخت نشده که امیدواریم پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید