247356

جمیری در تذکر شفاهی:

فوق‌العاده مناطق عملیاتی برای بازنشستگان پیگیری و اجرایی شود

دنیای معدن: نماینده مردم بوشهر در مجلس خواستار پیگیری و اجرایی شدن فوق‌العاده مناطق عملیاتی برای بازنشستگان شد.

به گزارش دنیای معدن از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشور گفت: امیدوارم مجوز سفر عزیزانی که از امتیاز ته‌لنجی استفاده می‌کنند و تاکنون 6 ماه معطل مانده‌اند را صادر کنید.

نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: حدود سه سال و نیم از قانون شمول بازنشستگان مناطق عملیاتی می‌گذرد که از فوق‌العاده مناطق عملیاتی برخوردار باشند، متأسفانه احکام آنها صادر نشده است و حقوق آنها و فوق‌العاده‌ای که حق آنها است، همچنان پرداخت نمی‌شود لذا تقاضا دارم که در این خصوص تسریع کنید.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در خصوص زیرساخت‌های صیادی، اسکله‌های صیادی، امکانات و ابزاری که باید در اختیار صیادان قرار گیرد، همچنین در خصوص تعرفه‌هایی که برای صیادان ماهی و میگو در بنادر جنوبی خصوصاً بوشهر، گناوه و دیلم پیش‌بینی شده است، لازم است دقت لازم صورت گیرد.

جمیری افزود: در این خصوص تقاضا دارم اقدامات لازم در اسرع زمان ممکن صورت گیرد، همچنین پروژه‌هایی که باید تکمیل شود نیز در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت تکمیل این پروژه‌ها صورت گیرد تا شرایطی ایجاد شود که صیادات بیش از این دچار ضرر و زیان نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید