247355

وحیدی در تذکر شفاهی:

در زمان باقیمانده از برنامه ششم توسعه، فکری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری شود/ دولت هر چه سریع‌تر خودروهای ایمن را وارد کشور کند

دنیای معدن: نماینده مردم بجنورد در مجلس با تاکید بر اینکه در زمان باقیمانده از برنامه ششم توسعه فکری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری شود، گفت: دولت هرچه سریع تر خودروهای ایمن را وارد کشور کند.

به گزارش دنیای معدن، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: مگر شما هزینه های کشت را نمی دانید که هنوز با وجود فرا رسیدن کشت، مطالبات گندمکاران را پرداخت نمی کنید، چرا خبر خسارات سیلاب کشاورزان خراسان شمالی را دریافت نکرده و به جای رسیدگی به این موضوع به دنبال شکایت از شرکت سهامی زراعی جذامیان بهبود یافته در دهکده رضوی هستید.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای لطیفی شما به عنوان رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور مشکلات مهرآفرینان را پیگیری نکرده و بدون توجه به قانون و منویات رئیس جمهور عمل می کنید.

وی در ادامه خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: آیا در پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان خودتان نیز مانند معلمان پس از 2 سال اقدام می کنید؟

این نماینده مجلس خطاب به وزیر نیرو، مطرح کرد: آقای محرابیان لطفا به فریاد 300 روستای دارای تنش آبی در خراسان شمالی برسید. همچنین اجرای سد دربند را که خود شما اولویت اجرای آن را دستور داده اید، هرچه سریع تر آغاز کنید.

وحیدی مطرح کرد: مجلس و دولت در آزمون سختی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری قرار دارد بنابراین حداقل در این 6 ماه باقیمانده از برنامه ششم توسعه برای حل این مشکل کاری کنید.

وی افزود: دولت قانون واردات خودرو را زیر پا نگذارد تا سرمایه کشور به جای صرف خرید کالاهای لوکس و غیرضروری صرف خرید خودروهای ایمن شود تا مردم در امنیت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید