242996

یارانه فطر واریز شد

دنیای معدن: امروز در حالی یارانه فطر به حساب گروهی واریز شد که سوالات و انتقادات زیادی به دنبال داشت. مبلغ این یارانه برای یک نفر ۲۷۳ هزار تومان، دو نفر۳۹۰ هزار تومان، سه نفر ۵۴۶ هزار تومان، چهار نفر ۷۰۲ و پنج نفر ۸۵۸ هزار تومان است.

به گزارش دنیای معدن،  امروز در حالی یارانه فطر به حساب گروهی واریز شد که با سوالات و انتقادات زیادی به دنبال داشت. مبلغ این یارانه برای یک نفر ۲۷۳ هزار تومان، دو نفر ۳۹۰ هزار تومان، سه نفر ۵۴۶ هزار تومان، چهار نفر ۷۰۲ و پنج نفر ۸۵۸ هزار تومان است. ضمن اینکه مبلغ بسیار پایینی برای این کمک معیشتی آن هم با هدف رفع فقر مطلق در نظر گرفته شده که پیش از این تصور می‌شد قرار است به حساب تمامی یارانه‌بگیران واریز شود اما اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارد که این یارانه تنها به حساب معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور واریز شده است.

بر اساس این گزارش، طی سالیان گذشته اختصاص یارانه به دهک‌های مختلف با انتقادات زیادی همراه شده است. ارزش یارانه نقدی اکنون به نصف تقلیل یافته و در عین حال، پیش‌بینی می‌شود تورم بالای ۴۰ درصد برای چهارمین سال متوالی در اقتصاد ایران تجربه شود که همین امر نگرانی‌های بسیاری را از جهت سقوط تعداد بیشتری از افراد به تله فقر به وجود آورده است.

ضمن اینکه گروهی از اقتصاددانان بر این باورند که دولت باید دست از سیاست‌های پول‌پاشی که امروز دیگر در جهان منسوخ شده‌اند، بکشد و به روش‌های دیگری مثل توانمندسازی خانوار روی آورد.

 

 

  • خدیجه ارسالی در پاسخ

    سلام مقدار یارانه ها خیلی کم هست زیاد کنید

  • رویا بیگوردی ارسالی در پاسخ

    باسلام همینکه به فکر معلولین می‌باشید خدا نگهدارتون باشه انشاالله

  • اصغر سبحانی ارسالی در پاسخ

    با سلام برای من واریز نشده است چه کنم

  • ناشناس ارسالی در پاسخ

    کمال تشکر را داریم

  • ناشناس ارسالی در پاسخ

    به حساب همه واریز شود

دیدگاهتان را بنویسید