240322

 گلایه نماینده مجلس از حقوق بازنشستگان و کارمندان

دنیای معدن: نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت:میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.

به گزارش دنیای معدن، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: چرا اعتبارات تبصره ۱۸ درباره اشتغالزایی تخصیص نیافته است؟

وی بیان کرد: اولویت ما اشتغال است و باید بودجه آن تخصیص یابد. مجلس برای بررسی و تصویب تبصره ۱۸ و ۱۶ لایحه بودجه زحمت زیادی کشید، اما اکنون اعتبارات مربوط به اشتغال و ازدواج بر زمین مانده است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک‌ها جلوی تسهیلات خرد را گرفتند که از رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی انتظار می‌رود این اقدام را کنار زده و اجازه دهند تا به مردم تسهیلات پرداخت شود.

نوروزی گفت: از سوی دیگر شاهدیم زمانی که افراد از بانک‌ها تسهیلات می‌گیرند، مبلغی از وام نزد بانک تا پایان تسهیلات نگه داشته می‌شود که این کار خلاف قانون است.

وی تاکید کرد: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید