240116

جزئیاتی تازه از زمان و نحوه واریز معوقات و افزایش حقوق بازنشستگان

دنیای معدن: ماه آینده بازنشستگان همراه با حقوق مابه‌التفاوت حقوق تیر را به همین ترتیب تا پایان سال معوقه مردادماه را دریافت می کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از پرداخت معوقات فروردین و اردیبهشت بازنشستگان خبر داد و گفت: معوقات سه ماه خرداد، تیر و مرداد ماه نیز تا پایان سال تسویه می‌شود

به گزارش «دنیای معدن» و به نقل از 55آنلاین؛ علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: تاکنون معوقات فروردین و اردیبهشت پرداخت شده و طی ماه‌های آینده نیز هر ماه یک معوقه پرداخت خواهد شد.

او افزود: ماه آینده بازنشستگان همراه با حقوق خود مابه‌التفاوت حقوق تیرماه را به همین ترتیب تا پایان سال معوقه مردادماه را دریافت خواهند کرد.

دهقان کیا اظهار کرد: در حال حاضر این معوقه شامل بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی که مستمری‌هایشان ۳۸ درصد همراه با ۵۱۵ هزار تومان افزایش یافت، می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به اینکه حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است، تصریح کرد: به همین ترتیب حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز افزایش می‌یابد.وی افزود: بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل‌بگیر هستند و این احتمال وجود دارد با توجه به کاهش قدرت خرید این افراد، سال آینده تعداد حداقل بگیرها بسیار بیشتر شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص تعیین سبد هزینه خانوار کارگران و بازنشستگان نیز در سال آینده اظهار کرد: هنوز میزان دقیق آن مشخص نیست. رقم‌هایی از ۱۰ تا ۳۲ میلیون تومان مطرح شده اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

او با اشاره به اینکه ماهیانه تامین اجتماعی ۲۶ هزار میلیارد تومان برای مستمری‌ها پرداخت می‌کند، گفت: در حال حاضر مشکلی برای پرداخت‌ها وجود ندارد و شاید چند ساعت در ماه به تأخیر بخوریم اما در مجموع سر موقع حقوق این افراد پرداخت می‌شود.

دهقان کیا تاکید کرد: در خصوص عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز فعلاً مبلغ و زمان پرداخت مشخص نشده و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید