238966

ما به تفاوت حقوق بازنشستگان تا پایان اسفندماه پرداخت می‌شود

دنیای معدن: رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشتگان حداقل بگیر از فرودین ماه انجام شده است، اظهار کرد: مابه تفاوت افزایش حقوق سایر سطوح نیز از فروردین تا اسفندماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، احمدرضا پورتقی، رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص بیمه بیکاری، گفت: براساس برآورد بیمه بیکاری، سابقه برای مجردین و متاهلین متفاوت ارزیابی می‌شود، با این تفاسیر که برای مجردین ۶ الی ۲۴ ماه و برای متاهلین ۱۲ ماه در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سال سابقه برای افراد مجرد و یک سال و نیم برای متاهلین است، افزود: با این تفاسیر پرداخت بیمه بیکاری تا ۵۰ ماه برای افراد محاسبه می‌شود؛ در این میان ۵۵درصد دستمزد و براساس قوانینی همچون حق اولاد و مسکن پرداخت می‌شود.

پورتقی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، گفت: درباره این مسئله را بارها صحبت کردیم و امیدوارم اتفاقی بیافتد که عزیزان را شناسایی و بتوانیم بیمه کنیم در حال حاضر اتفاق خاصی نیفتاده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشتگان حداقل بگیر از فرودین ماه انجام شده است، اظهار کرد: مابه تفاوت افزایش حقوق سایر سطوح  نیز از فروردین تا اسفندماه پرداخت خواهد شد.

رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز یادآور شد: پرداختی تحت عنوان حق اولاد تا مادامی که فرزند دختر ازدواج نکرده باشد و فرزند پسر تا زمانی که تحصیل می‌کند، پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به موضوع بازنشستگی، ادامه داد: سن بازنشستگی با ۳۰ سال سابقه برای آقایان ۵۰ سال و برای بانوان ۴۵ سال است.

 

دیدگاهتان را بنویسید