238663

صدور فیش معوقات بازنشستگان بعد از افزایش حقوق ها، امروز یا فردا!

دنیای معدن: یک فعال صنفی گفت: انتظار داریم فیش معوقات بازنشستگان امروز یا فردا صادر شود.

به گزارش دنیای معدن؛ حسن ایزدان از انتظار برای صدور فیش معوقات بازنشستگان سایر سطوح خبر داد.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) به لزوم پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح کارگری اشاره کرد و گفت: پیش از این قول دادند که پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح در آبان آغاز شود؛ حالا که ظاهراً تامین اعتبار تامین اجتماعی تا پایان سال انجام شده و دیگر مشکل نقدینگی و اعتبار ندارند، انتظار داریم فیش‌های معوقات هرچه زودتر صادر شود.

به گفته‌ی وی، بایستی فیش‌ها امروز و فردا صادر شود تا بازنشستگان بتوانند لااقل یک ماه از معوقات پنج ماهه خود را با مستمری آبان ماه دریافت کنند.

ایزدان با تاکید بر اینکه تا امروز مشکل نقدینگی بود که به گفته‌ی خودشان این مشکل نیز برطرف شده، به انتظار چندماهه بازنشستگان برای دریافت معوقات اشاره می‌کند و می‌گوید: با صدور فیش‌های پرداخت، نگرانی بازنشستگان برطرف می‌شود؛ فیش مستمری آبان صادر شده اما هنوز خبری از فیش‌های معوقات نیست؛ امیدواریم به وعده‌ها عمل کنند و امروز یا نهایتاً فردا فیش‌ها در سامانه مربوطه بارگذاری شود.

چهاردهم آبان،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقریبا کسری بودجه‌مان را برای صندوق تامین اجتماعی تا پایان سال تامین کردیم.

صولت مرتضوی درباره صندوق‌های زیر مجموعه وزارت کار بیان کرد: یکی از مشکلات صندوق‌ها مشکل ناترازی‌های این صندوق‌ها است که یک طرح بلندمدت برای همتراز کردن منابع و مصارف صندوق‌ها پیش‌بینی شده است و یک اقدام فوری بر اساس پیش‌بینی بسیار مناسبی که تا پایان سال داشتیم، انجام داده‌ایم و تقریبا کسری بودجه‌مان را برای صندوق تامین اجتماعی تا پایان سال تامین کردیم و صندوق بازنشستگی کشوری ظرف این هفته مشکلاتش برطرف می‌شود./ ایلنا

 

دیدگاهتان را بنویسید