238178

پیشنهادات نمایندگان برای افزایش حقوق نیروهای مسلح در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه

دنیای معدن: عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: افزایش حقوق نیروهای مسلح را در قالب پیشنهاد از طریق کمیسیون شوراها و امنیت ملی در زمان بررسی بودجه سال آینده و برنامه توسعه پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش دنیای معدن، جلال رشیدی‌کوچی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد از پایین بودن حقوق نیروهای مسلح، گفت: حقوق 6 الی 7 میلیونی برای یک نیروی مسلح که در مرزها خدمت و امنیت کشور را برقرار می‌کند واقعا منصفانه نیست و لازم است که مسئولان مربوطه فکری به حال وضعیت حقوقی نیروهای مسلح کنند.

وی یادآور شد: بنده و چند تن از نمایندگان نیز در جلسه علنی درباره افزایش حقوق نیروهای مسلح به مسئولان مربوطه تذکر داده‌ایم تا به این موضوع رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون شوراهای مجل ادامه داد:تلاش نمایندگان از بعد نظارتی مجلس این است که موضوع افزایش حقوق نیروهای مسلح را به گوش مسئولان مربوطه در دولت برسانیم تا در بودجه سال 1401 و همچنین برنامه 5 ساله هفتم توسعه به این موضوع توجه ویژه شود.

رشیدی با بیان اینکه در زمینه افزایش حقوق نیروهای مسلح پیگیری‌هایی را با مسئولان مربوطه آغاز کرده‌ایم، گفت:موضوع افزایش حقوق نیروهای مسلح را از طریق کمیسیون‌های مربوطه یعنی کمیسیون شوراها و امنیت ملی دنبال خوایم کرد تا در لایحه بودجه سال آینده به این وضوع توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: پیشنهادات نیز برای افزایش حقوق نیروها مسلح در نظر گرفته‌ایم که پس از ارائه بودجه و در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق و همچنین در زمان بررسی برنامه 5 ساله هفتم توسعه، قطعا پیشنهادات خود را مطرح خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید