237860

سخنگوی دولت:

نرخ دلار در کشور ما قابل قبول است | تلخی‌های اقتصادی اصلاح خواهد شد

دنیای معدن: سخنگوی دولت با اشاره به قابل قبول بودن تراز تجاری و وضعیت فروش نفت گفت: اگر بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم، تلخی‌های اقتصادی که به واسطه اقدامات اشتباه گذشته به وجود آمده و امروز شاهد تاثیرات آن هستیم به تدریج اصلاح خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اینکه افزایش حقوق کارمندان از چه زمان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: آنچه در لایحه قید شده این است که در صورت تصویب توسط مجلس پیشنهاد دولت این است که از ابتدای شهریورماه اجرایی می‌شود. 

وی با بیان اینکه دولت در حال تلاش شبانه‌روزی به عنوان وظیفه و تکلیف است، افزود: تراز تجاری و وضعیت فروش نفت نسبت به شرایط تحریمی قابل قبول است. هنگامی که به وضعیت دلار در سراسر جهان نگاه می‌اندازیم علی رغم اینکه قدرت دلار در جهان افزایش‌های بسیاری داشته است، نرخ دلار در کشور ما به نسبت شرایط فروش نفت و افزایش قدرت دلار، قابل قبول است. 

سخنگوی دولت گفت: اگر بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم این تلخی‌های اقتصادی که به واسطه اقدامات اشتباه گذشته به وجود آمده و امروز شاهد تاثیرات آن هستیم به تدریج اصلاح خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید