237849

تذکر نمایندگان برای اصلاح حقوق بازنشستگان و معلمان

دنیای معدن: نماینده مردم دامغان و ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آن‌ها تذکر کتبی دادند.

به گزارش دنیای معدن -  نماینده مردم دامغان و ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آن‌ها تذکر کتبی دادند.

در نشست علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور درباره حقوق بازنشستگان، رتبه‌بندی معلمان و کنترل قیمت‌ها قرائت شد.

احمد امیرآبادی فراهانی (نماینده قم و عضو هیات رئیسه مجلس) در نشست علنی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

بخشی از تذکرات کتبی نمایندگان مجلس درباره حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش و همچنین کنترل قیمت کالاهای مصرفی به شرح زیر است:

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره: لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آن‌ها.

تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اصلاح مشکلات اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان. همچنین تذکر به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم اطلاع‌رسانی و بررسی دقیق مشکلات و اعتراضات کنکوریان امسال.

تذکر سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده و ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف استخدام معلمان طرح مهرآفرین. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آن‌ها.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه ۵ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم اصلاح امکانات اساسی روش کنترل قیمت مصرف کننده و تولید کننده کالاهایی که توسط سازمان حمایت از مصرف کننده الزامی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید