237781

جزئیات افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان/ افزایش حداقل ۹۰۰ هزار تومان

دنیای معدن: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق لایحه افزایش حقوق ها، حداقل 900 هزار تومان به حقوق کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان اضافه خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، رجب رحمانی با اشاره به جزئیات «لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری » که پیرو افزایش حقوق ها مطرح شده است، بیان کرد:مجلس شورای اسلامی و دولت از مدت ها قبل پیگیر ترمیم حقوق شاغلین دولت به ویژه بازنشستگان بودند.

وی افزود: متعاقب صحبت هایی که در مجلس و دولت در زمینه افزایش حقوق ها مطرح شد،دولت «لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری» را به مجلس ارائه کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه درخواست دوفوریت این لایحه در مجلس با رای بسیار بالایی به تصویب رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به محتوای لایحه مذکور تاکید کرد: طبق این لایحه، حداقل 900 هزار تومان به حقوق کارکنان کشوری و لشکری و بازنشستگان اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین این موارد شامل افرادی که از نیمه دوم سال 1401 بازنشسته می شوند، خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین طبق این لایحه، افرادی که پیش از این افزایش 35 درصدی حقوق شامل آنها نشده بود، افزایش حقوق آنها به مرز 35 درصد خواهد رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین پیرو این لایحه 3 هزار امتیاز برای کارمندان مشمول خدمات کشوری در نظر گرفته خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین210 امیتاز هم پیرو این لایحه به هئیت علمی دانشگاه ها و قضات در نظر گرفته خواهد شد که این موارد در متناسب سازی حقوق ها نقش زیادی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید