237397

بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اقتصادی استان پرداخت شد

دنیای معدن: مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: از محل اعتبارات تبصره 18 تاکنون مبلغ 40 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی استان پرداخت شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایلنا، علی جهانی روز سه شنبه - بیست نه شهریور ماه - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحدهای اقتصادی در رونق تولیدات خود نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارند ، اظهار داشت : مسائلی مانند افزایش حقوق کارگران، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حذف ارز ترجیحی منجر به نیاز واحدهای اقتصادی به تسهیلات جهت افزایش تولید و پایداری اشتغال دارد که در این راستا دولت با پرداخت اعتبارات حمایت‌های خود از این واحدها انجام می‌دهد.

وی افزود: از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، مبلغ 88 میلیارد و 200 میلیون تومان به این اداره کل ابلاغ که تا این تاریخ مبلغ 40 میلیارد و 800 میلیون تومان به بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید تخصیص داده شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به همکاری این بانکها در پرداخت این اعتبارات به واحدهای اقتصادی ، گفت: این اداره کل با عنایت به اینکه بعنوان دبیرخانه رسته های مربوط به بهداشت، ورزش، فرهنگ و هنر و زنجیره ارزش انتخاب شده، پس از بررسی های بعمل آمده براساس دستور العمل ابلاغی و پس از تایید شورای برنامه ریزی استان ، تعداد 552 طرح با مبلغ 150 میلیارد تومان با اشتغالزایی 1000 نفر به بانک های صندوق کارآفرینی و توسعه تعاون معرفی کرد.

جهانی  با بیان اینکه 100درصد اعتبارات تخصیص یافته جذب شده است ، اظهار داشت: تاکنون تمام مبلغ تخصیصی 40 میلیارد و 800 میلیون تومان جذب شده و پیگیر جذب اعتبارات ابلاغی استان بصورت کامل از مرکز هستیم.

وی تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد و تثبیت اشتغال شاهد رونق تولید و ارتقاء سطح سلامت ، فرهنگ و همچنین افزایش سرانه ورزشی در استان خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید