236281

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کفاف مخارج زندگی بازنشستگان را نمی‌دهد

دنیای معدن: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازنشستگان گلایه‌های به حقی از وضعیت حقوق‌های خود دارند لذا دولت باید برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان تدابیری اتخاذ کرده و حقوق آنها متناسب با تورم افزایش دهد.

به گزارش دنیای معدن، محسن علیزاده در رابطه با لزوم بهبود وضعیت حقوق بازنشستگان گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم، حقوق بازنشستگان را متناسب با وضعیت تورمی جامعه افزایش دهد؛ در حال حاضر وضعیت معیشتی بازنشستگان مناسب نبوده و افزایش ۱۰ درصدی حقوق آنها نیز کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : بازنشستگان گلایه‌های به حقی از وضعیت حقوق‌های خود دارند، لذا دولت باید برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان تدابیری اتخاذ کرده و حقوق آنها متناسب با تورم افزایش دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: از طرفی نامنظمی در پرداخت حقوق بازنشستگان که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی گاها به تاخیر میافتد از جمله گلایه های این قشر از جامعه بوده که باید دولت ضمن بهبود وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان که عمدتا هم از دهک های پایین هستند، تدابیری برای پرداخت منظم حقوق این افراد بیاندیشد تا دغدغه آنها برطرف شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید