233933

مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل خبر داد؛

تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق بازنشستگان اردبیل

دنیای معدن- مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: تأمین منابع مالی پرداخت حقوق بازنشستگان از طریق سازمان تأمین اجتماعی انجام شده و منتظر ابلاغ هیئت دولت هستیم.

به گزارش دنیای معدن، افشین شیرزاد عصر یکشنبه در جلسه معاونان و مدیران شهرستانی تأمین اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: علی رغم تأمین منابع مالی پرداخت حقوق بازنشستگان از سوی تأمین اجتماعی، منتظر ابلاغ هیأت دولت در مورد افزایش پرداخت حقوق بازنشستگان هستیم تا در خردادماه با پرداخت مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت، پرداختی جدید را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در جریان مشکلات بازنشستگان و تنگناهای مالی و معیشتی آنها قرار داریم، گفت: سازمان تأمین اجتماعی با آگاهی کامل به این مشکلات سعی کرده تا تأمین منابع مالی را به موقع انجام دهد و باید هیأت دولت مبلغ افزایش را که بین ۵۷ تا ۳۸ درصد است، تعیین کرده و برای اجرا ابلاغ کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: امسال هیچ ردیفی در زمینه بخشودگی جرایم کارفرمایان در بودجه سالانه در نظر گرفته نشده ولی کمیته‌ای در حال پیگیری نهایی این موضوع است تا در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ظالمانه استکبار جهانی بتوانیم پشتیبانی‌های لازم را از فعالان حوزه کارآفرینی انجام دهیم.

شیرزاد به ساخت هتل پنج ستاره تأمین اجتماعی در شهرستان سرعین اشاره کرد و افزود: این هتل با برآورد هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی در حال اجراست که پیشرفت آن مطلوب است و در عرض ۳ سال به بره برداری خواهید رسید تا تمام جامعه هدف تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان و بازنشستگان از خدمات این هتل استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید