230658

آخرین اخبار از بسته معیشتی عید

دنیای معدن- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی بسته معیشتی عید خبر داد و گفت: موضوع این بسته را با معاون اول رییس جمهور مطرح کرده‌ایم و مردم منتظر خبرهای خوش باشند.

به گزارش دنیای معدن، حجت الله عبدالملکی روز شنبه در حاشیه آیین رونمایی از ۱۰ پروژه خودکفایی و محصول جدید صنایع شیر ایران (پگاه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمع‌بندی نهایی تهیه این بسته معیشتی صورت گرفته است و مردم باید منتظر خبرهای آن از سوی مقامات ذی ربط باشند.

وی افزود: ما در وزارت کار تصمیم‌گیر هستیم و پولی نداریم، سازمان برنامه بودجه باید بودجه این طرح را اختصاص دهد که امیدواریم عملیاتی شود.

وزیر تعاون، کاررو رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دولت سیزدهم به دنبال رفع فقر مطلق هستیم، گفت: این رفع فقر در حوزه صنایع غذایی نیز است.

عبدالملکی بیان داشت: در ستاد اقتصاد دولت موضوع رفع فقر مطرح شده که برای رسیدن مردم به رفاه نیازمند به افزایش شفافیت و رشد تولید هستیم.

عبدالملکی اضافه کرد: افزایش سودآوری از طریق افزایش تولید حاصل می‌شود و این وزارتخانه بیش از ۶۰۰ شرکت زیرمجموعه دارد که می‌توان از ظرفیت این شرکت‌ها در جهت افزایش تولید بهره برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید