227353

استقبال از فونیکس تیگو ۸ پرو

دنیای معدن: فونیکس تیگو ۸ پرو به عنوان پرچمدار محصولات مدیران خودرو در راه بازار است و به زودی به خیابان‌ها می‌آید. این شاسی بلند سایز متوسط که ماه‌هاست صحبت از عرضه آن می‌شود و تاکنون شاهد فعالیت‌های بازاریابی مختلف برای آن بوده‌ایم، در همین مدت کوتاه توانسته توجه بسیاری از کارشناسان و مردم را به خود جلب کند.

به گزارش دنیای معدن، شرکت مدیران خودرو تا به امروز، امکان رانندگی با تیگو ۸ پرو را برای بسیاری از افراد فراهم کرده است. جدا از بحث کیفیت ساخت، تیگو ۸ پرو از لحاظ فنی هم خودرویی توانمند است. پیشرانه ۶/ ۱ لیتری توربو شارژ نصب شده روی این کراس اوور، دقیقا ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه پر‌بازده برای جثه حدودا ۵/ ۱ تنی تیگو ۸ پرو کاملا کافی به نظر می‌رسد و به لطف وجود گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه که از نوع تر است و توسط شرکت گتراک آلمان طراحی شده، شتاب‌گیری بسیار خوبی برای خودرو به ارمغان می‌آورد.

برند لوکس فونیکس هفته گذشته طی مراسمی ‌ویژه به بازار خودروی ایران معرفی شد. تیگو ۸ پرو نخستین محصول از این برند خواهد بود که با بالاترین سطح از آپشن‌های رفاهی و ایمنی پا به بازار می‌گذارد. در کنار تمام ویژگی‌ها، شاید مهم‌ترین عامل درخشش تیگو ۸ پرو در ایران، امکانات متفاوت و مدرن این خودرو باشد. درب صندوق عقب این شاسی بلند به شکل کاملا برقی و بدون دخالت دست، باز می‌شود. سیستم تهویه مطبوع تیگو ۸ پرو از نوع اتوماتیک با تنظیم دوگانه است و برای سرنشینان ردیف دوم و سوم هم دریچه تهویه وجود دارد. این تهویه مطبوع به سیستم یونیزاسیون و فیلتر N۹۵ مجهز شده که از ورود آلاینده‌ها و ریزگردهای موجود در هوا به فضای کابین، تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. صندلی‌های جلو در تیگو ۸ پرو به گرم‌کن و سرد‌کن مجهز شده‌اند. علاوه بر آن، تنظیم صندلی‌ها در تیگو ۸ پرو به شکل تمام برقی انجام می‌گیرد و از حافظه ذخیره‌سازی تنظیمات برخوردار است. یکی از آپشن‌های کاربردی تیگو ۸ پرو، دسترسی به تنظیمات صندلی سرنشین جلو برای سرنشینان عقب است که به آن، Boss Key می‌گویند. محفظه خنک نگه‌دارنده (کول باکس) نیز در کنسول تیگو ۸ تعبیه شده است. شارژر وایرلس (بدون سیم) همچون بسیاری از خودروهای لوکس، در فونیکس تیگو ۸ پرو وجود دارد. سقف شیشه‌ای پانورامیک تیگو ۸ پرو، جلوه‌ای زیبا به فضای کابین می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید