252040

پیام تسلیت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پی شهادت مستشاران نظامی ایران

دنیای معدن: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پیامی شهادت مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تسلیت گفت.

به گزارش دنیای معدن، شهادت عزت و حیات ابدی در جوار قرب الهی و دستیابی به لقاءالله و ورود به ضیافت الهی است. این شهادت نه تنها برای شهید بلکه برای دیگران، چراغ پرفروغی است تا در طریق هدایت الهی قرار گیرند و در مقابل حزب الشیطان و استکبار قرار گیرند و زندگی افتخارآمیز ابدی را برای خود رقم زنند.

و قدس این مهبط وحی و منزل پیامبران و قبله اول مسلمین، دیرزمانی است در بند صهیونیست پلید گرفتار شده و مجاهدان طریق القدس آزادی آن را آرمان اسلامی و الهی خود قرار داده‌اند و تلاش خود در دستیابی به این هدف معطوف داشته و البته شهادت در راه آن را افتخاری ارزشمند و والا برای خود دانسته و می‌دانند.

بار دیگر رژیم غاصب و منفور صهیونیستی، فرزندانی رشید و فداکار را از خطه دلاورخیز ایران اسلامی را به شهادت رساند تا به خیال خام خود، بر شکست‌های متعدد و غیرقابل جبران خود سرپوش گذارد و وقفه‌ای در آرمان آزادی قدس شریف ایجاد کند؛ غافل از آنکه این شهیدان والامقام، در نیل به افتخار شهادت، دشت‌ها و کو‌ه‌های فراوان پیموده‌ و سختی‌های فراوان متحمل شده‌اند و غافل از آنکه با ریختن هر قطره خون شهیدی بر زمین، انسانهای مصمم‌تر و مبارزی بوجود می‌آیند که راه ایشان را با قوت و قدرت ادامه می‌دهند.

سلام و رحمت خدا و اولیائش، بر شهیدان این حادثه که از خداوند مهربان خود، نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و لعنت و نفرین بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوزصهیونیستی باشد.

اینجانب به نوبه خود شهادت مجاهد طریق‌القدس سرلشکر پاسدار« محمدرضا زاهدی» و همرزمان شهیدش را  به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(دام‌ظله)، جبهه مقاومت، مردم شهیدپرور ایران اسلامی و بالاخص خانواده­های معزز و مکرم ایشان، تبریک و تسلیت عرض می­نمایم.

 خداوند متعال به  حق ماه مبارک رمضان و به برکت  خون این شهیدان سرافراز، جهانیان در آینده‌ای نزدیک زوال و نابودی این رژیم خونخوار را به چشم خود ببینند و قدس از چنگال دشمنان بشریت آزاد شود. ان‌شاءالله

 

محمدرضا پیرحسینلو  

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید