251904

دیدارها، جلسات و بازدیدهای جناب آقای دکتر محمد حسین فروزانمهر مدیر عامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران

دنیای معدن: دکتر فروزانمهر مدیر عامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت آلومینیوم ایران:

به گزارش دنیای معدن، برآنیم با عزم، اراده و همکاری و همدلی پرسنل ارجمند و با رویکردی نوین قطار پیشرفت ایرالکو به عنوان پیشانی صنعت استان مرکزی را به سرانجام مقصود برسانیم.

روابط عمومی و صنعتی؛ دکتر محمد حسین فروزانمهر مدیر عامل و نائب رئیس هیأت مدیره محترم شرکت آلومینیوم ایران در تاریخ  ۱۴۰۲/۱۲/۲۷، با حضور در بیت حضرت آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه محترم اراک و همچنین حضور در استانداری مرکزی با دکتر مخلص الائمه، استاندار محترم مرکزی دیدار و درخصوص مسائل مختلف مرتبط با ایرالکو گفتگو و تبادل نظر کردند .

دکتر فروزانمهر همچنین در جلسه ای که با حضور مدیر کارخانه، معاونین و مدیران ایرالکو در محل سالن اجتماعات کارخانه برگزار شد، شرکت نمودند. در ابتدای این مراسم مهندس سیف مدیر محترم کارخانه، ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به دکتر فروزانمهر و حاضران در جلسه، از اعضای محترم هیات مدیره ایرالکو برای انتخاب بجا و شایسته دکتر فروزانمهر تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر فروزانمهر در ادامه از روند اجرای پروژه بازسازی کوره های کارگاه های پخت آند بازدید نمودند و با حضور در شرکت کربن صنعت امیر کبیر آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را بررسی نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید