251903

ایام می آیند تا برشما مبارک شوند، مبارک شمائید

دنیای معدن: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس فرا رسیدن نوروز را طی پیامی تبریک گفت.

همکاران گرامی و ارجمند

نوروز باستانی ترنم و تجلی‌گر حال و احوالی نو و  بیدار کننده دل های خداجوست . خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم ، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم .

سال۱۴۰۲ را در حالی پشت سر گذاشتیم که در پرتو استعانت از خدای متعال و با راهبرد تفکر،  تلاش و همت همکاران گرانقدر  خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سراسر ایران اسلامی، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت بزرگ و بهبود فرآیند ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان بودیم، آغاز عملیات اجرایی ، چهار پروژه صنعتی در سایت توسعه‌ی، فعالیت ۱۹ شرکت با بیش ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این منطقه عظیم اقتصادی که نقش بسزایی در ایجاد ارزش‌افزوده، جلوگیری از خام فروشی، تأمین بازار داخلی و ایجاد رونق در صادرات داردو بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف شما همکاران عزیز محقق نمی گردید .

در سال ۱۴۰۳ نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده این صنعت عظیم ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش ازپیش طی شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن(ره)، شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی رهبر عزیزمان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز  که تقارن با ماه مبارک رمضان بهار پرطراوت قرآن را به همه شما عزیزان و خانواده محترم تان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای منان سالی همراه با سرافرازی، بهرورزی و سعادت برایتان آرزو می کنم.

شایسته است از خانواده های مکرم تان که در سال گذشته ما را در پیشرفت اهداف شرکت همراهی کرده اند، صمیمانه سپاسگزاری کنم

محمدرضا پیرحسینلو

فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید