249799

کارشناس آزمایشگاه شرکت آلومینای ایران برگزیده شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور شد

دنیای معدن: کارشناس آزمایشگاه مرکزی این شرکت، کارشناس برگزیده شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، در دهمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی که روز یکشنبه ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد، سجاد قهرمانیان مسئول آزمایشگاه XRF شرکت آلومینای ایران بعنوان کارشناس برگزیده شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور معرفی شد.

آزمایشگاه مرکزی شرکت آلومینای ایران جزء آزمایشگاه های توانمند شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی می‌باشد و بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ کل آزمایشگاه های زیر مجموعه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، عملکرد کل مجموعه آزمایشگاه مرکزی این شرکت مثبت ارزیابی شده و مسئول آزمایشگاه XRF نیز به عنوان کارشناس برگزیده شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی انتخاب گردید.

آزمایشگاه شرکت آلومینای ایران با هدف کنترل کیفی و آنالیز نمونه‌های ورودی، بین فرآیندی و محصولات شرکت آلومینای ایران و خدمت رسانی به مشتریان بیرونی، تولید دانش نوین به منظور توسعه محصولات شرکت و بهینه‌سازی فرآیند تولید، توسعه، اجرا و تدوین روش‌های جدید آنالیزی و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در سال ۱۳۷۷ افتتاح گردید. این آزمایشگاه با در اختیار داشتن امکانات و دستگاه‌های پیشرفته آنالیزی  و تجهیزات موجود و با تکیه بر دانش متخصصین در جهت برطرف نمودن نیازهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران شرکت نقش مهمی را ایفا می کند.

همچنین به همت کارشناسان آزمایشگاه شرکت آلومینای ایران موفق به اخذ گواهینامه ۱۷۰۲۵ گردیده بود.

شرکت آلومینای ایران، یک شرکت تولیدی محصول محور است که عرضه محصولات آن در بورس کالا مطابق استانداردهای ملی و بین المللی است و معیار سنجش کیفیت محصولات، نتایج آزمایشگاهی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید