233710

دریافت تندیس اهتمام چهارمین جایزه مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت آلومینای ایران

دنیای معدن: شرکت آلومینای ایران موفق به کسب تندیس اهتمام چهارمین جایزه مسئولیت های اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی شد.

به گزارش دنیای معدن؛ چهارمین جشنواره مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی در تاریخ شنبه ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در سالن مرکز همایش های صدا و سیما برگزارشد.

photo_2022-05-23_11-17-52

 در این مراسم، از شرکت های برگزیده جایزه مسئولیت اجتماعی تقدیر و تشکر شد که شرکت آلومینای ایران ایران موفق به دریافت جایزه اهتمام مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی گردید که این جایزه توسط آقای سید احمد قلعه نویی مدیر ارتباطات و روابط عمومی شرکت به نمایندگی از مدیرعامل دریافت شد.

این جایزه به بنگاه های اقتصادی تعلق می گیرد که  مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده و قابلیت دریافت تندیس اهتمام را داشته اند.

 

photo_2022-05-23_11-18-03

 شرکت هایی که وارد این فرایند می شوند ضمن ایجاد یک کسب و کار مسئولانه، رفتار مسئولانه ای نیز در کسب و کار ارائه می‌دهند.

در این همایش بهنام، ریاست کمیته داوران و فاطمه دانشور، ریاست چهارمین جشنواره مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی به تشریح چگونگی ارزیابی و معرفی برگزیدگان از میان شرکت های متعدد و بزرگ کشور پرداختند.

فرحناز رافع، معاون وزیر صمت، سید احمد علوی و محسن پیرهادی، اعضای شورای شهر تهران و دکتر سیدعباس حسینی، معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید