228878

آیین تجلیل از اعضای دهمین دوره شورای اسلامی کار ایرالکو

دنیای معدن: مهندس مجیدی در آیین تجلیل از اعضای دهمین دوره شورای اسلامی کار ایرالکو اظهارداشت: با وجود تمامی مشکلات، مواد اولیه مورد نیاز شرکت را برای یکساله آینده تأمین نموده‌ایم.

به گزارش دنیای معدن؛ آیین تجلیل از اعضای دهمین دوره شورای اسلامی کار شرکت آلومینیوم ایران با حضور مهندس مجیدی مدیرعامل، مهندس زاوشی عضو هیأت مدیره، دکتر لواسانی قائم مقام مدیرعامل، جمعی از معاونین و مدیران و همچنین اعضای قدیم و جدید شورای اسلامی کار شرکت در مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۵ برگزار گردید.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید، مهندس مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران به تشریح اقدامات مهم صورت گرفته در ماه‌های اخیر در خصوص تأمین مواد اولیه شرکت پرداخت و عنوان نمود: تأمین مواد اولیه همواره یکی از مشکلات ما در این سال‌ها بوده و با وجود موانعی همچون تحریم‌ها، افزایش قیمت‌ها، عدم پایبندی فروشندگان مواد اولیه به تعهداتشان و … به حمدا… موفق شدیم اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دهیم و مواد اولیه مورد نیازمان برای حدود یک سال را تأمین و پشتوانه مناسبی برای ادامه روند تولید، ایجاد نماییم.

مهندس مجیدی در ادامه ضمن تبریک انتخاب یازدهمین دوره اعضای شورای اسلامی کار و قدردانی از زحمات اعضای دهمین دوره شورای اسلامی کار ایرالکو به اهمیت وجود شوراها پرداخت و افزود: شورای اسلامی کار در هر مجموعه به عنوان مشاوری امین و مطلع از مسائل داخلی و همچنین بازوی توانمند مدیریت در پیشبرد هر چه بهتر تولید است که اعضای آن بدون هیچ چشم‌داشتی، بار این مسئولیت را به دوش گرفته، در مسیر رفع مشکلات، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مدیرعامل ایرالکو بزرگترین کمک شورا به مدیریت را ارائه مشورت‌های سازنده برشمرد و افزود: شورای اسلامی کار، خودش را به عنوان بازوی مشورتی مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت بداند و با ارتباط مستقیمی که با بدنه کارگری دارد، در زمینه‌های مختلف از جمله درخواست‌های کارگران شریف؛ با بررسی آن‌ها طبق ضوابط موجود، موارد را در چارچوب قانون؛ فراخور حوزه و حدود اختیارات، به ریاست محترم هیأت مدیره شرکت، اینجانب و یا معاونت محترم منابع انسانی و پشتیبانی ارجاع نماید. وی افزود: اجابت تمام درخواست‌های همکاران محترم در حدود اختیارات مدیرعامل نبوده و می‌بایست از هیأت مدیره شرکت، در موارد مختلف اخذ مجوز گردد که ان‌شاءا… با حضور رئیس شورای اسلامی کار در جلسات هیأت مدیره کمک خواهیم نمود تا خواسته‌های قانونی همکاران محترم را اجرا نماییم. وی در ادامه تأکید کرد: می‌بایست به صورت خودکار، تمامی پرداخت‌هایی که مطابق با آیین‌نامه‌های مصوب شرکت باشد در زمان مقرر انجام شود .

مهندس مجیدی یکی دیگر از توانمندی‌های شورای اسلامی کار را نظارت بر حسن اجرای مأموریت‌های محوله به کارگاه‌ها توصیف نمود و از اعضای شورا خواست تا در این زمینه نیز کمک شایانی به امر تولید نمایند و نتایج مثبت آن، موجب تحکیم جایگاه ایرالکو در صنعت آلومینیوم کشور گردد.

در بخش پایانی مراسم نیز از فعالیت اعضای دهمین دوره شورای اسلامی کار ایرالکو تقدیر به عمل آمد و لوح‌های تقدیر ایشان، توسط مدیرعامل ایرالکو اهدا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید