225882

در ماه سپتامبر رقم خورد؛

افزایش واردات آلومینیوم آمریکا از بحرین

دنیای معدن: سازمان آمار ایالات‌متحده در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که واردات آلومینیوم و آلیاژهای فلزی از بحرین به این کشور، در ماه سپتامبر سال جاری ۱۰۷.۶۶ درصد نسبت به ماه سپتامبر سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش «دنیای معدن» به نقل از باشگاه آلومینیوم، براساس این گزارش، در ماه سپتامبر ۲۰۲۱، ایالات‌متحده ۱۳ هزار تن آلومینیوم خام و آلیاژ آلومینیومی از بحرین وارد کرده است. این میزان واردات، ۶۶۸۰ تن بیش تر از ماه قبل از آن یعنی آگوست صورت گرفته است. لذا مشاهده می‌شود که واردات ایالات‌متحده از بحرین در ماه سپتامبر ۱۰۵.۹ درصد نسبت به ماه قبل از آن افزایش داشته است.

در ماه آگوست ۲۰۲۱، ۶۳۲۰ تن آلومینیوم خام و آلیاژ آلومینیومی از بحرین وارد ایالات‌متحده شد که نشان‌دهنده‌ی ۴۲۷۰ تن افزایش نسبت به ماه جولای ۲۰۲۱ است.

آمار دقیق حاکی از آنست که در بازه‌ زمانی ژانویه تا سپتامبر، واردات آلومینیوم خام و آلیاژ آلومینیومی از بحرین به ۸۳۹۰۰ تن رسیده است. در همین بازه زمانی در سال گذشته، رقم فوق، ۵۵۷۰۰ تن گزارش شده بود.

همچنین پلیت آلومینیومی، ورق، میله، فلز خام و آلیاژ واردشده به ایالات‌متحده از بحرین در ماه سپتامبر به ۱۵۱۰۰ تن رسید. حال آنکه سال گذشته در همین بازه زمانی، میزان واردات محصولات فوق از بحرین به ایالات‌متحده ۶۲۶۰ تن گزارش شده بود.

 

28674

 

 

دیدگاهتان را بنویسید