231594

نقش پلتفرم دانش‌بنیان «کارخانه هوشمند» ایریسا در تحقق انقلاب صنعتی چهارم

دنیای معدن: پلتفرم کارخانه هوشمند شرکت بین‌المللی ایریسا که نهمین محصول دانش‌بنیان این شرکت محسوب می‌شود، با فراهم‌کردن زیرساخت لازم برای فناوری‌های نوین و نوظهوری هم‌چون هوش‌مصنوعی، کلان‌داده و اینترنت اشیا، راه را برای حرکت به سوی معماری انقلاب صنعتی چهارم هموار می‌سازد.

 حسام صدیقی، مدیر محصول پلتفرم کارخانه هوشمند IRISA Frame شرکت بین‌المللی ایریسا: بسیار مفتخریم که همراه با بهار طبیعت و هم‌گام با شعار سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، محصول پلتفرم کارخانه هوشمند یا «ایریسا فریم» را به سبد محصولات دانش‌بنیان شرکت ایریسا بیافزاییم.

ایریسا فریم به مثابه دریچه‌ای واحد به داده و سرویس‌های کارخانه‌، امکان تحقق دریاچه داده، دسترس‌پذیری داده و سرویس‌های کارخانه بر اساس خط‌مشی‌ها و ملاحظات مصوب «گروه حاکمیت داده» را تسهیل می‌کند.

این محصول هم‌چنین با فراهم‌کردن زیرساخت لازم برای فناوری‌های نوین و نوظهوری هم‌چون هوش‌مصنوعی، کلان‌داده و اینترنت اشیا، راه را برای حرکت به سوی معماری انقلاب صنعتی چهارم (Industry ۴.۰) و استقرار راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر آن هموار می‌سازد.

با محصول ایریسا فریم، در پی آنیم تا با رویکردی هم‌افزا و تمهید زیست‌بومی مدرن و هم‌ساز با فناوری‌های نوین از کسب‌وکارهای دیجیتال، پشتیبانی کنیم و با دسترس‌پذیرکردن داده‌های یکی از صنایع کلان کشور، تسهیل‌گر حرکت پیش‌رونده شرکت‌های دانش‌بنیان و جامعه دانشگاهی کشور باشیم.

شرکت ایریسا از سال ۹۸ موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد و هم اکنون دارای ۹ محصول دانش‌بنیان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید