251363

توافق پرسپولیس با مهاجم هفت تیر کش لیگ برتر

دنیای معدن: باشگاه پرسپولیس برخلاف شایعات شکل گرفته طی روزهای اخیر قصد جذب مهاجم خارجی را ندارد.

به گزارش دنیای معدن، طی ساعات آتی باید منتظر تغییرات ویژه‌ای در خط حمله پرسپولیس ماند که به آن خواهیم پرداخت:

جدایی شهاب زاهدی در آستانه تحقق

اولین بحث درباره جدایی‌ها هرچند درباره نبیل باهویی شکل گرفت اما اکنون این شهاب زاهدی است که به در خروج نزدیک شده است. مهاجم سرخ‌ها بعد از چند فصل حضور در فوتبال اروپا در تابستان با تجربه بیشتری به جمع سرخ‌ها بازگشت و طی نیم فصل یک گل زده در آسیا و شش گل در لیگ برتر به نام خود کرد. اما او اکنون به واسط پیشنهاد ژاپنی‌اش در آستانه توافق برای جدایی قرار دارد و گفته می‌شود طی ساعات آتی این شرایط فراهم خواهد شد. اما درویش همه چیز را به جذب مهاجم جدید معطوف کرده است. اتفاقی که بعید نیست طی ساعات پایانی نقل و انتقالات قطعی شود.

نبیل و جدایی قابل پیش بینی

کاملا قابل پیش بینی بود که نبیل باهویی نمی‌تواند در این تیم کار را به پایان برساند. مهاجمی که از همان ابتدا با حاشیه زیادی پیراهن پرسپولیس را برخلاف نظر کادرفنی بر تن کرد و در ادامه نیز روند کیفی او به شکلی نبود که انتظارات را برآورده کند. باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق نهایی برای این قطع همکاری قرار دارد و او نیز دومین مهاجمی است که در پنجره زمستانی پیراهن پرسپولیس را از تن خارج خواهد کرد و سرنوشت جدیدش را دنبال می‌کند.

باشگاه پرسپولیس برخلاف شایعات شکل گرفته طی روزهای اخیر قصد جذب مهاجم خارجی را ندارد. خصوصا اینکه معادلات سختی برای سهمیه خارجی‌اش شکل خواهد گرفت. آنها طی روزهای اخیر بررسی زیادی روی مهاجمان لیگ برتری داشته‌اند و اکنون مراحل پایانی توافق برای این انتقال را در سکوت دنبال می‌کنند. مهاجمی که با شادی گل‌های ویژه‌اش قرار است اینبار پیراهن سرخ را بر تن کند و طی ساعات آتی خبر نهایی آن را منتشر خواهیم کرد

یک گزینه ویژه در آب نمک

دیگر گزینه خط حمله پرسپولیس نیز تحرکات خود را برای انتقال به جمع سرخ‌ها طی ساعات آتی دنبال کرده است. این باشگاه به دنبال این است تا در صورت نهایی شدن مقدمات این انتقال آن را دنبال کرده و به نتیجه برساند. بازیکنی که بعد از بحث احتمال جدایی‌اش دو باشگاه مطرح دیگر را نیز خواهان خود می‌بیند و البته بحث در پرسپولیس بیشتر با مانع پر بودن سهمیه بزرگسالان با مشکل مواجه شده است. اما در صورتی که مقدمات این اتفاق شکل گیرد، پرسپولیس نیز بررسی خود را برای این انتقال ویژه برای خالی کردن لیست بزرگسالان خود شکل خواهد داد. بازیکنی که پیش از این نیز بحث حضورش در پرسپولیس مطرح بود اما از آن مقطع تاکنون سه انتقال در لیگ برتر را تجربه کرده است.

منبع: خبرورزشی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید