246374

تیم جدید یاسین سلمانی مشخص شد/ بمب نقل و انتقالات قرمزپوش می شود

دنیای معدن: یاسین سلمانی منتظر یک پیشنهاد خارجی بود که هیچ پیشنهاد جدی دریافت نکرد در نتیجه مذاکرات با یک باشگاه داخلی اغاز شد.

به گزارش دنیای معدن، یاسین سلمانی منتظر یک پیشنهاد خارجی بود که هیچ پیشنهاد جدی دریافت نکرد در نتیجه مذاکرات با یک باشگاه داخلی اغاز شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید هنوز در لیست جواد نکونام قرار دارد اما احتمال استقلالی شدن او بسیار پایین آمده است. یاسین سلمانی یکی از سوژه‌های اصلی و جنجالی فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده که همه تصور می کردند پس از جدایی از سپاهان به پرسپولیس برود اما یحیی گل محمدی تمایلی به خرید او نشان نداد.

در ادامه بحث استقلال پیش آمد ولی یاسین سلمانی آن قدر امروز و فردا کرد که همه از بدقولی‌هایش خسته شدند! خود سلمانی اما در مصاحبه‌ای تلویزیونی عنوان کرد که اولویتش بازی در خارج از کشور است در حالی که هنوز هیچ پیشنهاد جدی به این بازیکن نرسیده است.

در همین ارتباط شنیدیم باشگاه تراکتور پس از شکست تلخ ۳ بر یک برابر سپاهان در اصفهان به فکر خرید یاسین سلمانی افتاده و ممکن است این هافبک تهاجمی به زودی راهی تبریز شود. البته این امر مستلزم خارج شدن یک بازیکن گرانقیمت از لیست تیم تبریزی است.

گفته می‌شود مدیربرنامه‌های یاسین سلمانی رابطه نزدیکی با باشگاه تراکتور دارد و همین موضوع احتمال کوچ ستاره تیم امید به تبریز را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید