239399

حمله یک پرسپولیسی به کی روش : بزرگترین اشتباه را فدراسیون انجام داد

دنیای معدن: هافبک پیشین پرسپولیس گفت: بزرگترین اشتباه را برای تیم ملی ابتدا فدراسیون فوتبال انجام داد.

به گزارش دنیای معدن، اسماعیل حلالی درباره شکست تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: در کل تیم ملی ما در این دوره جام جهانی کیفیت خاصی نداشت و تصمیماتی که مسئولان برای تیم ملی گرفتند اشتباه بود.

وی افزود: من همان موقع در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کردم و گذاشتم بعد از پایان کار تیم ملی در جام جهانی حرف هایم را بزنم، فکر می‌کنم کارلوس کی‌روش روی بازیکنان جدید شناختی نداشت و هرچی بود شناخت ۴ سال قبل در مورد فوتبال کشورمان بود.

حلالی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی خیلی دفاعی بازی کرد و در بازی با انگلیس مشخص بود فقط برای دفاع کردن به میدان رفتیم به همین دلیل با بدترین نتیجه ممکن بازی را واگذار کردیم. در بازی دوم مقابل ولز وچون تیم ملی نیاز به پیروزی داشت، هجومی‌ بازی کرد و ثابت شد بازیکنان تیم ملی توانایی ارائه بازی هجومی‌را نیز دارند و می‌توانند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. اما متاسفانه در بازی سوم برای یک مساوی به میدان رفته بودیم و کل بازی را از دست دادیم و زمانی هم که گل خوردیم پلانی برای برگشت به بازی نداشتیم.

هافبک اسبق سرخپوشان افزود: من کلاً سبک مربیگری کارلوس کی‌روش را نمی‌پسندم. من دوست دارم وقتی تیمم بازی اش تمام می‌شود همه از نوع بازی آن لذت ببرند. کی‌روش هم سبک دفاعی را دوست داشت و در تیم ملی نیز این سبک دفاعی را جا انداخت. با کی‌روش در ۳ دوره جام جهانی شرکت کردیم ولی نتوانستیم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی در ادامه گفت: باید قبول کنیم ساختار فوتبال ما مشکل دارد فوتبال ما از پایه خراب است و فقط از این و آن ایراد میگیریم. تا وقتی که به فوتبال پایه اهمیت ندهیم، هیچ پیشرفتی در فوتبال ایران حاصل نمی‌شود. متاسفانه در چند سال اخیر فقط تماشاگر شدیم و شاهد پیشرفت دیگر کشورهای رقیب هستیم.

حلالی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تیم ملی به داور اعتراض می‌کردند توضیح داد: هر تیمی‌با یک مربی زندگی می‌کند و بازیکنان نیز خوی و رفتار سرمربی خود را الگو برداری می‌کنند، به همین دلیل ملی‌پوشان ایران همیشه با داور بحث می‌کنند. کی‌روش همیشه دوست دارد ضعف خود را گردن این و آن بیاندازد و هیچ چیزی را به جز خودش قبول ندارد. به همین دلیل بازیکنان تیم ملی نیز از کی‌روش تقلید کردند و به داور حمله ور می‌شدند. البته اصلاً این صحنه‌ها زیبا نبود چراکه با بودن داور ویدیوئی نیازی به این حرکات و رفتار ها نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید