239113

کی روش باخت را ساخت!

دنیای معدن- ترکیب عجیبی که کارلوس کی روش برای دیدار برابر انگلیس انتخاب کرد باعث شد تا در همان نیمه نخست کار ایران تمام شود.

به گزارش دنیای معدن، تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد.

ایران که در ورزشگاه بزرگ الریان به مصاف انگلیس رفت با نتیجه باور نکردنی  ۶ بر ۲  شکست خورد. عده زیادی پیش بینی می کردند که ایران در این بازی شکست خورد اما شاید بدبین ترین هوادار ایران و خوش بین ترین هوادار انگلیس هم پیش بینی نمی کرد که بازی با این نتیجه به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش بدترین بازی ممکن را به نمایش گذاشت و بازیکنان حتی توان چند پاس را هم نداشت و کاملا مشخص بود که این تیم به خوبی آماده بازی نشده است.

کارلوس کی روش پیش از این نشان داده بود که استاد آماده کردن تیم از نظر روانی و انگیزشی برای بازی ها است و  این را بارها پیش از این نشان داده بود اما تیم او برابر انگلیس نه از نظر روانی آماده بود و نه انگیزه لازم را داشت.

و اما دلیل مهم تری که باید کی روش را مقصر اصلی این شکست دانست ترکیب عجیبی بود که او برای بازی انتخاب کرده بود. او بازیکنانی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد که اصلا از نظر بدنی آماده نبود. سید مجید حسینی علامت سوال بزرگ ترکیب ایران بود که تقریبا روی همه گل ها رد پای او بود.

علی کریمی که به تازگی از آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده بود در بدترین شرایط خود به ترکیب اصلی رسید و نمایش ناامید کننده ای داشت و یا روزبه چشمی که اصلا برای چنین بازی مناسب نبود.  تیم ایران در نیمه نخست یکی از ضعیف ترین بازی های خود را در جام جهانی به نمایش گذاشت البته در نیمه دوم ایران باتغییراتی که  کی روش در ترکیب داد توانست بازی بهتری را به نمایش گذارد و حداقل خود را به دروازه حریف برساند.

هواداران تیم ملی فوتبال ایران امیدوار بودند که کی روش با ترکیب خود حریف را غافلگیر کند اما او بیش از همه فوتبال ایران را با این ترکیب عجیب غافلگیر کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید