238300

ستاره‌های نامدار استقلال و پرسپولیس از تیم ملی خط خوردند

دنیای معدن: بازی‌های هفته یازدهم آخرین فرصت خیلی از ستاره‌ها برای جلب نظر مثبت کادر فنی تیم ملی است.

به گزارش دنیای معدن، هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر برای هیچ بازیکنی بی‌اهمیت نیست اما هفته یازدهم لیگ برتر برای برخی از مهره‌ها کلیدی‌تر خواهد بود؛ بازیکنانی که برای درخشیدن در آخرین هفته لیگ قبل از تعطیلات، انگیزه مضاعفی دارند. این آخرین فرصت خیلی از ستاره‌ها برای جلب نظر مثبت کادر فنی تیم ملی است؛ بازیکنانی که به دقت زیرنظر کی‌روش هستند و نمایش‌شان در این هفته، نقش تعیین‌کننده‌ای در حضورشان در تیم ملی خواهد داشت.

در بین گلرهای لیگ برتر، بیرو، نیازمند و حسینی هر کدام به‌دنبال ارائه بهترین نمایش ممکن خواهند بود. از جمع سنگربان‌های دعوت‌شده به تیم ملی، اخباری این هفته به‌دلیل دریافت کارت قرمز محروم است و نمی‌تواند در زمین مسابقه حاضر شود؛ اتفاقی که یک عقبگرد بسیار بزرگ برای این گلر خواهد بود. در بین مهره‌های دفاعی نیز نفرات زیادی هستند که این هفته را با انگیزه‌های زیادی دنبال می‌کنند. صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی در استقلال، آرمین سهرابیان در گل‌گهر و سامان فلاح در پیکان، روی کاغذ شانس زیادی برای سفر به قطر ندارند اما شاید یک درخشش خیره‌کننده در لیگ، آنها را به این رؤیای بزرگ برساند و شرایط را برای حضورشان در جام جهانی مهیا کند. ساپینتو در چند هفته گذشته به جلالی و حردانی به‌صورت ثابت بازی نداده و حالا برای این دو نفر بسیار مهم است که این هفته در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند.

نیمکت‌نشینی در استقلال می‌تواند شانس باقی‌ماندن آنها در تیم ملی را تقریبا به صفر برساند. در بین هافبک‌ها نیز، چنین جوی وجود دارد. میلاد سرلک بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت دوباره به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد، مهدی مهدی‌پور در استقلال به میدان می‌رود و خدابنده‌لو نیز در ترکیب ثابت گل‌گهر خواهد بود. به این فهرست باید مهدی ترابی را هم اضافه کرد؛ بازیکنی که شاید یک ماه قبل، رفتن‌اش به جام جهانی قطعی بود اما این اواخر در لیگ برتر اصلا آماده ظاهر نشده است. با این فرم ترابی حتی اگر به قطر برود، شانسی برای بازی‌کردن در تیم نخواهد داشت. شاید درخشش این هفته در لیگ برتر اما شرایط متفاوتی برای این بازیکن به‌وجود بیاورد. در خط حمله نیز محمد محبی بیشتر از همه زیر ذره‌بین است. او نزدیک‌ترین مهاجم شاغل در لیگ ایران به استانداردهای مدنظر کی‌روش است و با تداوم گلزنی در استقلال، می‌تواند خودش را در تیم ملی حفظ کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید